מאמרים

כיצד נבחר וילונות למשרד

אז אחרי שהשקעת בעיצוב המשרד עם האווירה וכל הפתרונות הפרקטיים ששאפת לממש בו, עולה לעתים קרובות שאלה מתבקשת – וילון או לא וילון. יש רבים המאמינים שווילונות במשרד הם רק לצורך כיסוי החלונות להגנה מפני העיניים הסקרניות של השכנים. בפועל, מדובר בפתרון רחב בהרבה. במאמר זה נפרוש בפניך כמה מהסיבות העיקריות מדוע נדרשים וילונות למשרד.

שליטה באור

וילונות שולטים בכמות האור שנכנס למשרד. בעוד שישנם מקרים שנרצה את המשרד מוצף באור, ישנם מקרים שנעדיף שליטה גבוהה יותר. וילונות הצללה מתחלקים לשלושה סוגים עקריים -האפלה במקרה של צורך בהחשכה ,הצללה במקרה של צורך להצל אבל להכניס את האור ורשת צרפתית להצללה עם אפשרות ראיה החוצה דרך הוילון.

בידוד ושמירת טמפרטורה

כמו כן, וילונות הם מבודדים נהדרים. וילונות מבודדים שומרים על טמפרטורת החדר. בעזרתם ניתן לצמצם את בזבוז החשמל על ידי חימום ומיזוג אוויר במשרד שלך.

עיצוב ייחודי

בנוסף, וילונות נותנים את המגע הסופי לעיצוב המשרד. כזה שהופך את המשרד לייחודי ויוקרתי. בחירה בעיצוב הנכון המתאים לחלל שלך תעניק לו כל מראה שנחפוץ, בין אם קלאסי, מודרני או אפילו תעשייתי.

הגנה מפני הרעש

וילון הוא אמצעי מעולה לבידוד אקוסטי. לפעמים איננו יכולים לעשות הרבה לגבי לרעש, במיוחד אם משרדנו נמצא בקרבת מקום רועש כגון כביש ראשי או מקום עם עבודות בניה. עם זאת, שימוש בווילונות יעזור רבות בהפחתת הרעש.

אילו וילונות אנחנו מציעים?

חברת גלומר וילונות מספקת מענה מותאם אישית ורחב היקף לעיצוב המשרד. אנו מעמידים לרשותך קטלוג איכותי ועשיר של וילונות עם מגוון עיצובים, חומרי גלם ודוגמאות. אלו כמה מהפתרונות הזמינים לך דרכנו עבור המשרד.

וילונות ונציאנים

וילונות ונציאנים מתאפיינים ב רמת שליטה מעולה לצורך ההצלה והאפלה הדרושים למשרד. התריס נע כלפי מעלה (לפתיחה) ומטה (לסגירה) בעזרת מנגנון חוט צדדי. בנוסף, קיימים דגמים המופעלים באמצעות מנוע חשמלי מתוצרת SOMFY.

וילונות רומאים

 וילון רומאי הוא וילון אשר נאסף בקפלים דקים כלפי מעלה, ניתן למצוא וילונות רומאים במגוון רחב של סוגים ובדים עם מבחר עיצובים, וילונות אלו מגיעים במראה חלק ונקי שנותנים למשרד מראה קלאסי ויוקרתי

וילונות ורטיקליים

וילונות אלו מורכבים מפסי בד אנכיים הנעים על מסילה. משקולת קטנה בקצה שומרת את הד מתוח. המסילה הנוחה לתפעול מאפשרת לשלוט באופן מיטבי בכמות האור הנכנסת לחדר על ידי הסטת הווילון.

וילונות סאן סקרין

הידועים גם כווילונות זברה, בשל היותם עשויים פסים פסים, על ידי שילוב של בד ורשת.

וילונות אלו מסננים את כמות האור ומענקים הצללה ופרטיות ומיועדים לבודד חום וקור.

וילונות דואט/פליסה

גלומר מספקת לכם את הפתרון האידיאלי להצללת חלונות בלגיים ונישות שונות בטכנולוגיה ייחודית פרי פיתוחנו. וילון פליסה מורכב משכבת בד אחת המקופלת כמניפה ומציעה מראה עדין ואלגנטי יותר.

צור קשר

אולם התצוגה | היצירה 14, א.ת. חדש, אור יהודה | 03-5386000
מפעל ומשרדים | מעלה המגדל 14, א.ת. חדש, אור יהודה
03-538600003-5332585 | glomar@glomar.co.il