אודות גלומר וילונות

חברת גלומר וילונות ומוצרי הצללה מייצרת ומשווקת וילונות מסוגים שונים למעלה מ-30 שנה. החברה מייצרת וילונות ומוצרי הצללה דקורטיביים המותאמים במיוחד לבית, למשרד ולאולמות וכיתות הדורשים וילונות מסוגים שונים (למעלה מ-15 סוגים שונים).

כל הוילונות הנמכרים ע"י גלומר וילונות הינם מיוצרים בארץ לפי דרישות כל לקוח ולקוח, במידות שונות, בסוגי מוצרים שונים ובגוונים רבים הנבחרים ע"י הלקוח ספציפית. כמובן שהדבר נותן יתרון ללקוח הנהנה ברכישה ישירה 'מהיצרן לצרכן'. החברה מעודכנת בכל החידושים הטכנולוגיים הקיימים בענף בעולם והנהלת החברה משתתפת בתערוכות וכנסים המתמחים בענף הוילונות והבדים בעולם.

החברה נותנת ייעוץ מקצועי מלא בבית הלקוח וכן תצוגה ענקית של סוגי וילונות ובדים באולם התצוגה הייחודי באור יהודה. כל זה נעשה ע"י דקורטורים מקצועיים של החברה, כחלק מהשירות הכלול ברכישת וילונות ע"י הלקוח הסופי. גולת הכותרת של המפעל הינו המתפרה המעולה הידועה באיכות ובדיוק התפירה. כמו כן, קיימת בחברתנו מחלקה המטפלת באדריכלים ובמעצבי פנים. אנו נותנים גם פתרונות ייחודיים לפרויקטים וללקוחות מוסדיים. 'גלומר וילונות' ידועה גם כמומחית בוילונות חשמליים לסוגיהם השונים היעילים כ"כ בעידן 'הבית החכם'.

גולת הכותרת של החברה היא יצור וילונות הצללה (גלילה ופליסה) כולל וילונות רשת צרפתית וסאן סקרינים (וילונות זברה דו שכבתיים) המופעלים גם בהפעלה חשמלית במספר אפשרויות ושילובים, כולם ע"י מנועי סומפי.