וילונות לבתים פרטיים

אז איך בוחרים את הוילון שהכי יתאים לבתיכם ?

נחלק את הבית לכמה חלקים, נתחיל בסלון שם נמצא הוילון העיקרי של הבית,
בבית הישראלי הקלאסי ישנו חלון גדול הנמצא בסלון ווילון עם מראה נקי וטוב ייתן תחושה של נעימות וחמימות.

ומה עם חדרי השינה בבית? רוב חדרי השינה בישראל הינם קטנים, ולכן מומלץ להתקין וילון מאסיבי מהתקרה ועד הרצפה אשר יוכל  להקטין את חלל החדר ולהיות האלמנט המרכזי בחדר. במיוחד בבתים עם עיצוב מודרני, לרוב וילון רומאי או וילון סאן סקרין(זברה) יתאימו יותר, וייתנו תחושה  אוורירית ופתוחה. וילונות אלו מכסים רק את שטח החלון ולא את שטח כל הקיר".

במידה וחדר השינה שלכם גדול יחסית לשאר חדרי הביתה והנכם מעוניינים בוילון דומיננטי שייתן מראה מנצח תוכלו לבחור בוילון בד עשיר ובצבע חזק יותר, ולהתקין וילון בעל שתי מסילות, כך שבידיכם תהיה הבחירה כמה אור ייכנס לחדר לפי הסטה של וילון האפלה או הוילון השקוף יותר.

לגבי חדרי הילדים חשוב לדעת שהוילון צריך להיות פשוט וקל לשימוש, עדיף ללא מנגנונים מיוחדים. ילדים עלולים לשחק במנגנונים אלה ולהרוס אותם ולכן עדיף לבחור וילונות פשוטים וקלים לשימוש שאותם יוכלו לפתוח ולסגור בעצמם".

אצלנו בחברת 'גלומר וילונות' תוכלו למצוא וילונות בד מעוצבים,וילונות רומאיים, וילונות סאן סקרין ועוד מגוון סוגי וילונות אשר יתנו לכם את המענה האידיאלי לצרכי הביתחברת גלומר וילונות נותנת לכם את המענה המושלם לעיצוב הבית שלכם,
את הוילונות למשרד תוכלו להתקין עם מנגנון הפעלה ידני ופשוט או עם מנגנון הפעלה חשמלי של חברת SOMFY.