מאמרים

הוילונות הפופולריים ביותר לבית

צריכים לבחור וילונות חדשים עבור הבית שלכם? אם אתם תפתחו קטלוג של וילונות, אתם תשימו לב שיש לכם מגוון רחב מאד של אפשרויות. לצד היכולת להתאמה אישית, אתם לעתים מתבלבלים. אחרי הכל, אם אין לכם ניסיון בבחירת הוילונות, איך תדעו שבחרתם בווילון יפה? במצבים הללו כדאי פשוט לפנות לדעת הרוב ולבדוק מהם הוילונות הפופולריים ביותר, שכן לרוב הם פופולריים מסיבות מוצדקות למדי. אז מהם הוילונות הפופולריים ביותר?

כמה וילונות פופולריים במיוחד

  • וילונות ונציאנים – וילונות נוחים מאד במדינה שמשית כמו ישראל. מדובר למעשה על שילוב בין תריסים לבין וילונות, שכן מדובר למעשה על שלבי תריס, אך כאלו שניתן לא רק לסגור ולפתוח, אלא גם לגלול כלפי מעלה וכך להכניס את מלוא האור כשצריך – אבל גם לפרוס ולסגור כדי לחסום את אור השמש. וילונות ונציאניים עשויים מעץ, אלומיניום או פלסטיק ומגיעים במגוון עיצובים.
  • וילונות רומיים – וילונות פופולריים מאד בישראל, שהפכו לסיפור הצלחה. מדובר על וילונות שעשויים מד טבעי או סינתטי, אך הם מחולקים לקבוצות מלבניות ומופרדים עם פסי מתכת, אלומיניום או עץ. הדבר יוצר עיצוב בקווים ישרים, והופך את הבית ליוקרתי פי כמה. הוילונות מתאימים מאד לעיצוב של סלון הבית והם מושלמים למתחמי אירוח.
  • וילון טבעות – זוהי התצורה הפופולרית ביותר לתליית וילונות בד בישראל יותר מוילונות הקפלים. בעוד שלוילונות הקפלים יש מראה כבד ואירופאי מאד, הרי שוילונות הטבעות עשויים לרוב מבד דק יותר, כזה שמאפשר לפתוח את הוילונות לרווחה, ולהכניס את מלוא אור השמש. וילונות אלו גם נקראים לעתים וילונות רינגים.

גלומר וילונות מוכרת את כל הסוגים

לא משנה איזה וילון אתם מחפשים עבור הבית שלכם, אתם תמצאו את המוצר המדויק אצל חברת גלומר וילונות. חברת גלומר וילונות משווקת יותר מ 25 שנה וילונות איכותיים ביותר לכל בית בישראל. בין השאר, החברה גם משווקת את הוילונות הפופולריים ביותר, לפי הדוגמאות שנסקרו כאן, וכמובן גם וילונות נוספים מכל סוג, לפי דרישת הלקוחות.

צור קשר

אולם התצוגה | היצירה 14, א.ת. חדש, אור יהודה | 03-5386000
מפעל ומשרדים | מעלה המגדל 14, א.ת. חדש, אור יהודה
03-538600003-5332585 | glomar@glomar.co.il