וילונות חשמליים

electric5_1200

גלומר הינה חברה ותיקה  אשר מובילה בפתרונות הצללה. בין שלל מוצריה תוכלו למצוא  גם וילונות חשמליים, אשר ניתן לפתוח ולסגור אותם בלחיצת כפתור פשוטה, במתג או בשלט. הוילונות החשמליים מחוברים למנגנון הפעלה אשר נמצא בחלקו העליון של הוילון. בלחיצת כפתור פשוטה ניתן לשלוט על אופן הפתיחה לשלוט על  האור אשר נמצא בחלל החדר.

פתרונות הצללה בלחיצת כפתור

ישנו מגוון רחב של סוגי וילונות חשמליים. בחברת גלומר וילונות תוכלו למצוא מגוון של עיצובים ייחודים המשתלבים עם חלל חדרי בבית או במשרד. מוזמנים להתרשם מהקולקציה המרהיבה ולבחור את המוצר הכי טוב עבורכם. וילונות חשמליים נחשבו בעבר למותרות שהיו שמורים רק לבתי פאר. כיום  דבר זה אינו נכון ניתן לראות וילונות חשמליים בהרבה מאוד בתים פרטיים. למעשה, וילון עם מנוע חשמלי הינו בחירה של אנשים המחפשים רמה גבוהה של נוחות ואיכות.
ניתן להפעיל את הוילון בשלט רחוק  תוך ישיבה על הספה או שכיבה במיטה.

מתי הכי נכון לרכוש וילונות חשמליים?

כל חדר בבית או במשרד אשר יש בו חלון ללא וילון יהיה מעט מנוכר. באופן כללי וילונות מעניקים לבית, תחושה של אווירה נעימה. כאשר ישנם וילונות חשמליים בכל חלונות הבית, אנשי הבית יכולים להנות מפרטיות למנוע כניסת אור אל החדר .

שימוש נכון בוילון החשמלי מאריך את חיי הוילון. כאשר בוחנים הפעלה חשמלית  מול ידני ניתן לגלות ששימוש במנוע חשמלי מאריך את חיי הוילון ושומר עליו לאורך זמן. מערכת ההפעלה החשמלית של הוילונות חסכונית בצריכת החשמל וניתנת לתכנון מראש. המנוע החשמלי שמזיז את הוילונות מוסתר כך שהוא אינו פוגע בעיצוב החדר.