וילונות גלילה

וילונות גלילה

וילון בעל מראה חלק אשר נגלל ומופיע במספר אפשרויות: האפלה, הצללה ורשת צרפתית. כמובן שכולם ניתנים לבחירה במבחר גוונים רחב. כל הבדים מיובאים ממפעלים מהשורה הראשונה בעולם ואיכות הבדים גבוהה במיוחד. אחת ההתמחויות של גלומר וילונות הינה בייצור וילונות גלילה חשמליים עם מנגנונים חשמליים של חברת SOMFY  הנחשבת ל'מרצדס' בענף מערכות הבית החכם ישנם שתי אפשרויות להפעלת הוילון:
מתג בקיר או שלטים וקולט. כל היצור מתבצע במפעל החברה באור יהודה ונחתכים עפ"י מידות מדויקות הנלקחות בשטח, באמצעות חיתוך בשיטת אולטרה סוניק המאפשר גימור שוליים מושלם במוצר.

וילונות גלילה נמצאים בכל סוגי העיצוב לבית ולמשרד. אנו פוגשים וילונות גלילה בדירות פאר, בבתים פרטיים, בדירות מגורים, במשרדים ובאתרי נופש רבים. הסיבות לכך הן נוחות השימוש, מחיר והעיצוב. אם חשוב לכם ליהנות ממיטב הטכנולוגיה – מצאתם לעצמכם וילון מתאים!

הדגמים החדשים של הוילונות ניתנים להזמנה במידות מדויקות כך שניתן להתאים ולעצב וילון לכל חלון בבית. השימוש במנועים איכותיים מבטיח שימוש ארוך טווח ללא תקלות או דרישות תחזוקה. כל שעליכם לעשות הוא לנקות את הוילון באמצעות שאיבה או מטלית לחה אחת למספר חודשים.

איזה וילון גלילה כדאי לרכוש?

אורח החיים המודרני אינו מותיר לנו זמן פנוי רב לניקיון ותחזוקת הבית. על כן, העיצוב המודרני נדרש להיות בראש ובראשונה יעיל, נוח לתחזוקה ולא יקר. את הבית המודרני כבר לא נאבזר עם וילונות מתנפנפים שאינם מספקים הצללה או פרטיות מלאה. אנו צועדים קדימה עם דגמים חדשים של וילונות שמתאימים את הוילון המסורתי לאורח החיים המערבי.